Olen tyttö idästä ja kerron teille mitä tykkään tehdä tyttönä: Tietenkin kuvata, kirjoittaa blogia, hoitaa eläimiä ja vielä lempivärini on keltainen. Tänään alkoi viikonloppu eli on perjantai. Olin uimassa serkkuni kanssa ja ostettiin munkitkin vielä uimahallista. Kirjoitan tänne blogiini silloin tällöin joten en välttämättä kerkiä kirjoittaa aina viikottain. Tämä ei ole ainoa blogini mutta uusin tähän mennessä kuitenkin. Minulla on jopa kolme koiraa. Jaro, Tessu ja Sepi. Meillä on myös paljon kaneja ja muita eläimiä. Myymme myös kaneja halvalla. Uusimmat poikaset tulivat eilen. Äiti otti myös vanhemman poikasen eilen kouluun mukaan. Joskus otamme kouluun kanin tai toisenkin. Siitä ei tule valeja. Osaan soittaa pianoa ja viulua. Minulla on myös kahden meidän luokkalaisen tytön kanssa tanssiryhmä. Esiinnymme kesällä ja suunnittelemme jo keikkoja. Tanssiminen on hauskaa. Tänään tulee jätskiauto ja vielä meidän osoitteeseen. En ihmettele. Ja olen ollut lehdessä, elokuvissa mukana ja telkkarissa. Ja netissä myös. Joten yksi kaverini hämmästyi kun sanoin hänelle siitä ja kaverini kysyi olenko kuuluisa. No... Taidan olla kuuluisa mutta kaikki ei edes tunne minua. Koko koulu tuntee kuitenkin minut. Mutta ei sano hei tai ota kuuluisuuden merkkejä esille. Harmi. No nähdään ensi kerralla! Heippa!