Olin eilen Kiteellä uimassa siinä vesipuistossa jossa on myös eläintarha samassa. Huhmari oli paikan nimi. Oli hauskaa ja laskin vesiliukumäkiä. Kaikkia muita paitsi sinisen väristä. Se on minun mielestäni ahdas ja siinä tulee kova vauhti. Siis en ole kokeillut mutta olen kuullut niin. Sen uinnin jälkeen mentiin syömään eli sinne samaan rakennukseen. Viimeiseksi käytiin Kiteellä kaupassa ja kesportissa. Kesportista minulle ostettiin lenkkihousut- ja paita. Ne olivat sopivat kooltaan. Siellä satoi myös paljon että jos astui ulos ja oli vaikka sekunnin niin oli märkä. Kastuin toisen kerran mutta ei mitään. Ei pieni sade minua estele eikä varmastikkaan sinuakaan. Kun olimme taas Joensuussa oli todella sateista ja salama iski kerran niin että kaksi puuta kaatui tielle. Meillä oli sen verran tuuria että meidän puoleisesta kaistasta oli jäänyt tilaa mennä ohi. No... Toisella puolella olevilla oli huono tuuri ja niiden piti odottaa että toinen kaista olisi tyhjä autoista. Oli kyllä sateista mutta nähdään ensikerralla.