Minulla on monta kirjaa. Kirjoistani suurin osa liittyy hevosiin. Minulla on Klara sarjasta tällä hetkellä 2 kirjaa. Klara ja unelmien hevonen ja Klara ja ratsastusretki. Ne ovat hyviä. Minulla on myös Anni Polvan: Tiina ja kaverit. Siinä on kirjat: Tiinan uusi ystävä, Tiinaa ei ymmärretä ja Tiina ja vieras poika. Olen lukenut sen paksun kirjan kerran ( 440 sivua ). Tottakai minulla on myös Jesse sarjasta kirja: Jesse pentukoira. Koira on aiheena. Myös Merja Jalon: Lentävät kaviot. Belinda Rapley: Ponietsivät Pelastakaa ponit. Minulla on vielä monta kirjaa mutta ei niistä sen enempää. Minulle tilataan Hevoshullu tai no minulle on tullut se lehti heinäkuusta lähtien 2014. Hyvä lehti onkin. Minulla on myös pari koirafanitus lehteä. Jänniä. Lauantaina alkaa kesäloma. Uskomatonta! Suunnitelmia on jo suunniteltu. Synttäritkin ovat kesäkuussa. Jippii jee!